2011. november 21., hétfő

eredeti Guess cipő 38-as - Jelenlegi ára: 5 990 Ft

Eredeti Guess cipő a képen látható színben (fekete-ezüst), fazonban és állapotban.
Az orránál kopottabb, cipész vagy akár műkörmös festékkel korrigálni tudja, bár szerintem használat közben nem feltűnő (én is így vettem azt hiszem itt vaterán, csak nekem "lötyög" benne a lábam : ( viszont mindig megdícsérték, ha ebbe mentem valahova : )
Lásd a fényképeken!
Belső talphossz: 23, 5cm
Beleírt méret: 38-as (cipő nyelvében köv. felirat: Textile/Leather upper)
Ha megtalálom a dobozát, abban is tudom postázni.
Eredeti ára a dobozon is szerepel: 23. 990, -
Ajánlom többi termékemet is!



Jelenlegi ára: 5 990 Ft

Az aukció vége: 2011-12-05 23:13
. eredeti Guess cipő 38-as - Jelenlegi ára: 5 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése